• Zmieniamy się dla Was!

    21 października 2021

AQUILA to ponad 16 lat doświadczenia w branży tektury falistej. Wraz z określeniem wartości w naszej organizacji, prezentujemy nową odsłonę naszej marki. Co się zmienia i w jakim celu? Sprawdźcie sami!



Celem zmiany marki AQUILA jest przede wszystkim podkreślenie, że prowadzimy biznes na fali. Nie boimy się wyzwań, nasze porażki bierzemy na „klatę”, a klientom zapewniamy najwyższą jakość obsługi. Bez dobrej tektury nie ma dobrych opakowań. Tektura to zatem, wbrew powszechnemu myśleniu, nie tylko tektura, ale produkt dający podstawę stać się producentom opakowań nr 1 na rynku. Stąd również pomysł na zmianę wizualną oraz określenie wartości firmy.

Wszystko zaczęło się od ankiety przeprowadzonej kilka miesięcy temu. Zapytaliśmy partnerów biznesowych o ocenę naszych działań i uwypuklenie obszarów, które moglibyśmy poprawić. Ot taki rodzaj lustra, w którym raz na jakiś czas każda firma powinna się przejrzeć. Z zebranego materiału wyróżniły się 4 najsilniejsze aspekty naszej organizacji. Są one przecież dorobkiem ponad 15 lat działalności firmy i wszystkich osób pracujących przez te lata na jej sukces – mówi dyrektor zarządzający Jacek Kryszkiewicz.

Partnerstwo, zaangażowanie, zwinność i profesjonalizm – to wartości marki AQUILA, które chcemy umacniać na każdym etapie naszej działalności. Zmienia się otoczenie biznesowe, gospodarka pędzi do przodu, a my rozwijamy się i staramy się dostosowywać do otaczającej rzeczywistości.